Fandom

Mirai Nikki Wiki

Tarou Nanba

60stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tarou Nanba (難波 太郎, Nanba Tarō) często nazywany też Ta-kun, jest sierotą żyjącą w sierocińcu "Matczyna Wioska" oraz Posiadaczem Próbnego Pamiętnika. Jego Pamiętnik nosi nazwę Pamiętnik Kopiowania.

WyglądEdytuj

Pomimo tego, że dorastał ze starszymi sierotami, takimi jak Marco i Ai, Ta-kun wydaje się być znacznie młodszy od nich i być w wieku przybliżonym do wieku Yukiteru i Yuno, aniżeli nieco starszym od nich. Jak większość sierot, zakłada biały kombinezon z płaszczem, czarne, sportowe gogle na oczy i białą czapkę. Ma długie, falowane, brązowe włosy i zielone oczy.

OsobowośćEdytuj

Jak większość sierot, które są wychowywane pod skrzydłem Kamado, jest jej bardzo wdzięczny oraz bardzo ją kocha. Z tego powodu, zrobi wszystko, aby została bogiem i wierzy, że jest najbardziej zdolna ze wszystkich Graczy do stworzenia idealnego świata. Pomimo tego, że przysiągł bronić swojej opiekunki, wydaje się być tym, który najbardziej sie boi ryzyka. Wydaje się także posiadać coś na wzór własnego kodeksu honoru, gdyż chętnie zgodził się sojusz z Yukiteru i Yuno i był przerażony, gdy okazali się być zdrajcami, co sugeruje, że pomimo jego marzenia zostania Kamado bogiem, jednak nie toleruje brudnych zagrywek.

Pamiętnik i umiejętnościEdytuj

Pamiętnik Tarou kopiuje wpisy z dowolnego Pamiętnika, dzięki czemu widzi to samo, co Posiadacz skopiowanego Pamiętnika. Pomimo tego Pamiętnik ten posiada jedną, wielką wadę - potrafi skopiować wpisy tylko wtedy, gdy właściciel Pamiętnika się na to zgodzi.

Pomimo tego, że najczęściej znajdował się na uboczu, Ta-kun wydaje się być także zdolny w infiltracji, podpalaniu oraz w tworzeniu eksplozji. Wydawał się być także dość doświadczony w posługiwaniu się maczetą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki