FANDOM

Informacje

Rea Amano (天野 礼亜, Amano Rea) jest matką Yukiteru Amano oraz byłą żoną Kurou Amano. Pracuje jako producentka gier wideo. Zostało później ujawnione, że powodem dla którego rozwiodła się z Kurou jest jego brak umiejętności zarządzania pieniędzmi, co przyczyniło się do powstania sporych długów.

W Drugim świecie zostaje zamordowana przez swojego byłego męża, po tym jak próbowała wezwać policję, gdy zobaczyła, że Kurou uciekł spadochronem z wieży Sakurami bez Yukiteru.

Wygląd Edytuj

Rea ma długie, brązowe włosy z grzywką i niebieskie oczy. Najczęściej ubrana jest w białą koszulkę, pistacjowy sweter z kokardą, zielone szorty i białe sandały na obcasie. Nosi czerwone okulary.

Osobowość Edytuj

Posiada miłą osobowość oraz jest bardzo troskliwą matką. Jej umiejętności kulinarne są godne podziwu, a jej krytycyzm wobec dań przyrządzonych przez inne osoby jest dość zauważalny, co potwierdził sam Yuki.

Pomimo swojej troski, jest wciąż bardzo nieobecna w życiu Yukiteru, przykładowo gdy zwyczajnie zignorowała fakt, że Yuno i Yuki byli poszukiwani przez policję, gdyż uznała, że najlepszą rzeczą jaką mogła zrobić, to pozwolić im załatwić to samym.

Jest także bardzo wyluzowaną osobą, gdyż zgodziła się, aby Yuno i Yukiteru spali w jednym pokoju, dobrze wiedząc co może się wydarzyć.

Fabuła Edytuj

Za kulisamiEdytuj

Gra PiątegoEdytuj

Bitwa o miłość SiódmychEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię pochodzi od Rhei, matki Zeusa, czyli greckiego odpowiednika Jowisza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki