Fandom

Mirai Nikki Wiki

Moe Wakaba

60stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Moe Wakaba (若葉 萌絵, Wakaba Moejest poboczną postacią w serii. Na rok przed rozpoczęciem Gry o Przertwanie, była pierwszym obiektem westchnień Yukiteru Amano oraz przewodniczącą klasy w gimnazjum Sakurami, do którego uczęszczali Yukiteru i Yuno Gasai.

WyglądEdytuj

Moe jest szczupłą nastolatką z długimi, brązowymi włosami. Ma zielone oczy. Nosi zieloną koszulkę na krótki rękaw z guzikami i oliwkowe rybaczki. Dodatkowo, posiada okulary z okrągłymi oprawkami.

AkcjaEdytuj

Przed rozpoczęciem Gry

Po raz pierwszy widzimy Moe w wspomnieniach Yuno po pokonaniu Siódmych, Marco Ikusaby i Ai Mikami.

Pewnego razu nauczyciel musiał wybrać uczniów, którzy kupią materiały potrzebne do szkoły. Początkowo, wybrał do tego zadania Yukiteru i Yuno, jednakże nauczyciel przypomniał sobie, że Yuno musi wracać wcześniej do domu, gdyż jest pod ścisłą kontrolą rodzicielską (w tym czasie rodzice Yuno już nie żyli, jednak ich śmierć była tajemnicą) więc Moe zgłosiła się za nią. Yuno zauważyła, że Yuki napisał list miłosny skierowany do Moe, więc postanowiła ich śledzić w przebraniu królika, aby nie dopuścić do tego, aby dziewczyna go przeczytała.

Kiedy Moe i Yuki udali się do centrum handlowego, chłopak próbował przekazać Moe list, lecz Yuno za każdym razem próbowała pokrzyżować mu plany. Jednakże, koniec końców Yukiteru zrozumiał, że osobie w kostiumie królika, która śledzi go przez cały dzień, chodzi o list, więc zaczął uciekać, a Yuno została złapana przez ochronę.

Ostatecznie, Yukiteru udało się dostarczyć pocztę Moe, jednakże dziewczyna po przeczytaniu listu dała mu kosza.

Finałowa walka Moe pojawia się w Trzecim Świecie, po tym jak Yukiteru zostaje uwięziony w kuli iluzji, którą stworzyła Yuno, jednocześnie wymazując z niej swoją egzystencję oraz imię. W tym Świecie, Wakaba ujawniła się pod postacią koszmaru, który próbuje zmusić chłopaka do bycia z nią, jednak Yukiteru twardo protestował.

Po wygraniu Gry przez Yukiteru, możemy dostrzec go szczęśliwego w Trzecim Świecie, przechadzającego się wraz z Moe oraz swoją matką i ojcem, którzy nadal są razem. To sugeruje, że w tym Świecie ich relacje są znacznie lepsze niż w pozostałych Światach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki