FANDOM

Informacje

Minene Uryuu (雨流 みねね, Uryūū Minene) jest Dziewiątą Użytkowniczką Pamiętnika i posiada Pamiętnik Ucieczki. Jest także główną protagonistką spin-offu Future Diary: Mosaic, który skupia się na Minene przed i po otrzymaniu swojego Pamiętnika.

Minene jest atrakcyjną 20 letnią terrorystką. Nosi długie włosy, związane lub rozpuszczone. Na oku nosi czarną opaskę, ponieważ straciła je w starciu z głównymi bohaterami. Gustuje w ciemnych strojach.

OsobowośćEdytuj

Minene stawia zawsze swoje przeżycie na pierwszym miejscu co sprawia, że jej Pamiętnik Ucieczki reflektuje jej poglądy. Przed otrzymaniem swojego Pamiętnika, Minene posiadała coś na wzór jego wcześniejszej wersji, którego używała jako swojego dziennika oraz wyjścia z trudnych sytuacji, zapisując w nim możliwe drogi ucieczki. Ze względu na jej instynkty przetrwania Minene wierzy, że nie potrzebuje nikogo w swoim życiu, aby jej pomóc, co jest wynikiem spędzenia swojego dzieciństwa i okresu nastoletniego bez miłości i pokierowania. Minene jest bardzo taktyczna i inteligentna, dzięki czemu łatwo jej zdobywać nowe informacje.

Przed wprowadzeniem, Minene jest przerażająca i często wytrącająca z równowagi Yukiteru Amano. Została ukazana jako psychotyczna osoba, która staje się podekscytowana podczas przeprowadzania aktów terroryzmu, skłonna do zlikwidowania każdego, kto stanie jej na drodze. Jednakże, po jej pierwszym pojawieniu się, złagodniała

Pamiętnik i umiejętnościEdytuj

Jej Pamiętnik to Pamiętnik Ucieczki, który pokazuje jej drogi ewakuacyjne, którymi może uciec jeśli jest śledzona lub przegra pojedynek. Pamiętnik powie jej też czy istnieje jakakolwiek droga ucieczki i jeśli taka istnieje, to jak do niej trafić, gdzie się schować, na jak długo itp. To oznacza, że może z łatwością omijać porażki o ile warunki jej na to pozwolą.

Ze względu na swój zawód, Minene jest ekspertem w dziedzinie ładunków wybuchowych, takich jak bomby C-4, granaty, dynamit itp. Jest w tym wystarczająco doświadczona na tyle, aby porozmieszczać w całej szkole Yukiteru bomby będąc niezauważoną, tak samo było w przypadku szpitalu Sakurami. Posiada także specjalne urządzenie sterowania, które może ustawić na detonację, jeśli jej serce przestanie bić, co czyni ją także ekspertem w dziedzinie technologii. 

Jeszcze przed otrzymaniem Pamiętnika Ucieczki, Minene posiadała coś na wzór jego starszej wersji, w którym zapisywała możliwe drogi ucieczki oraz strategię swoich ataków, co świadczy o jej inteligencji oraz umiejętności strategicznego myślenia.

Wydaje się być również dobra np. w infiltracji oraz zmianie tożsamości, po tym jak zabiła młodą policjantkę i ukradła jej tożsamość oraz z łatwością przebrała się i udawała pielęgniarkę.

Minene zostając pół-bogiem, zyskała nadnaturalne zdolności od Deusa Ex Machiny, takie jak: lot, teleportacja, otwieranie portalu w ścianach, aby móc przez nie przelatywać, rzucanie niebieską kulą energii, związywanie przeciwników linami oraz uderzenia z wielką siłą.

Fabuła

Historia Edytuj

Future Diary: Mosaic AEdytuj

Atak DziewiątejEdytuj

Kult SzóstejEdytuj

Future Diary: Mosaic BEdytuj

Future Diary: Mosaic CEdytuj

Zdrada CzwartegoEdytuj

Bitwa Siódmych o miłośćEdytuj

Finałowa walkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię jest opierane na Minerwie, rzymskiej bogini mądrości. Wraz z Yukiteru i Yuno, którzy także zostali nazwani po rzymskim bogu i bogini, Jowiszu i Junonie, są nawiązaniem do Trójcy Kapitolińskiej, gdzie Jowisz, Junona i Minerwa zostali uznani jako najpotężniejsi z bogów. Co ciekawe, cała trójka bohaterów otrzymała boskie moce, choć Minene jest jedynie boginią w połowie.
  • Jej wygląd, osobowość oraz przeszłość zostały zaczerpnięte z postaci Revy z anime Black Lagoon. 
  • Minene posiada trzy utwory przewodnie: Reject wykonany przez OLDCODEX, Brilliant Mimicry, napisany przez Hitomi Mieno, lecz wykonany przez japońską aktorkę głosową Minene, Mai Aizawę; oraz trzeci, który dzieli z NishijimąCrazy For Youwykonany przez NIRGILIS. 
  • Jej wygląd oraz jej relacja z Yukiteru sprawia, że Minene może być także porównywana z postacią Misato Katsuragi z anime Neon Genesis Evangelion. 
  • Minene jest jedynym Posiadaczem Pamiętnika z Drugiego świata (nie licząc Yukiteru), który przeżył.
  • Minene, KurusuKaryuudo są jedynymi Posiadaczami Pamiętników, którzy nie zostali zabici przez Yukiteru lub Yuno podczas Gry w Drugim świecie.