Fandom

Mirai Nikki Wiki

Marco Ikusaba

60stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Informacje

Marco Ikusaba (戦場 マルコ, Ikusaba Marukojest Siódmym Użytkownikiem Pamiętnika, który dzieli ze swoją żoną Ai Mikami. Oddany swojej ukochanej, Marco i ona posiadają Pamiętniki o nazwie Pamiętniki Wymiany, które pozwalają im ochraniać siebie nawzajem przez cały czas. Ich celem jest zostanie bogami, aby móc być razem przez wieczność.

WyglądEdytuj

Marco jest wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma długie, proste, brązowe włosy, których część najczęściej zawija na czubku głowy na kształt wielkiego, kręconego kucyka. Nosi długą, białą marynarkę z zapięciem, jasnoniebieskie spodnie i białe pantofle.

OsobowośćEdytuj

Marco jest pewnym siebie i energicznym mężczyzną. Wydaje się też być bardzo dumny ze swoich umiejętności walki wręcz, co często objawia się jego gotowością do wszelkich pojedynków. Pomimo uczestniczenia w grze, mężczyzna posiada jednak morały. Przykładowo, po tym jak Ai zaatakowała nożem Hinatę i Mao, zamiast natychmiast je zabić, wraz z żoną opatrzył im rany.

Pamiętnik i umiejętnościEdytuj

Marco dzieli wraz z Ai Pamiętnik Wymiany, który objawia się pod postacią dwóch telefonów. Pamiętniki te umożliwiają im przewidzieć wzajemne ruchy oraz chronić siebie nawzajem w walce. Jeśli jeden z pamiętników zostanie zniszczony, drugi właściciel pozostaje przy życiu. Zaletą tego pamiętnika jest zależność od jego użytku. Przyklądowo, Marco może przewidzieć swoją przyszłość lub Ai. Stosując drugi sposób potrafi przewidzieć wszystko, co dotyczy Ai, chronić ją i odwrotnie, tworząc razem jedną z najsilniejszych par. Główną wadą Pamiętnika jednak jest to, że jeśli znajdują się zbyt daleko od siebie, są praktycznie bezbronni.

Marco był także Posiadaczem Próbnego Pamiętnika o nazwie Pamiętnik Zwycięstwa, który przewidywał przyszłe ciosy wroga, dzięki czemu wiedział jakich ataków użyć oraz pozwalał mu łatwiej znokautować przeciwnika.

Jako nastolatek, Marco często wdawał się w bójki na ulicy, co uczyniło go doświadczoną osobą w walce wręcz. Jest też bardzo silny oraz posiada ogromną tolerancję na ból fizyczny, co udowodnił podnosząc dość spory kawał kamienia, nawet pomimo tego, że miał w tym czasie przebity na wylot brzuch metalową rurą lub wtedy, gdy Yuno wbiła mu nóż w rękę.

Wydaje się być również dobry np. w infiltracji, pierwszej pomocy i w spadochroniarstwie.

FabułaEdytuj

HistoriaEdytuj

Marco został porzucony przez swoich rodziców, gdy był dzieckiem. W nieznanych okolicznościach został przygarnięty przez Kamado Ueshitę - właścicielkę sierocińca "Matczyna Wioska" . 14 lat przed rozpoczęciem gry, przebywając w Sakura Tower poznał dziewczynkę o imieniu Ai, którą spotkał ten sam los, co jego. Chłopiec pocieszył ją mówiąc, że jeśli to jest jej najgorszy dzień w życiu, to następny będzie lepszy po czym zaproponował jej, aby udała się wraz z nim do sierocińca. Ai zgodziła się. Od tego momentu stali się nierozłączni.

Po upływie kilku lat, Marco i Ai uczęszczali do tego samego liceum. Podczas pierwszego dnia w nowej szkole, dziewczyna cały czas podążała za Marco, który w tym czasie zaczynał trzecią klase, co bardzo go irytowało jednak nie miał serca, aby ją wygonić. Po jakimś czasie jednak zaczęli być ze sobą coraz bliżej, aż wreszcie zostali parą, pomimo głównego zajęcia chłopaka, którym w tym czasie były uliczne bójki. Pewnego dnia udali się na randkę do Sakura Tower, czyli do miejsca ich pierwszego spotkania. Spostrzegli świeżo wybudowaną kaplicę, znajdującą się tam, po czym Marco dodał, że jest to perfekcyjne miejsce na ślub.

Jakiś czas później, Ai znalazła w swojej szafce liścik od Marco z prośbą spotkania w opuszczonej fabryce. Dziewczyna natychmiast udała się w docelowe miejsce, gdzie okazało się, że nadawcą listu nie był Marco lecz grupka dziewczyn, którym nie podobało się jej zachowanie w szkole i postanowiły nasłać na nią swoich kolegów. Została przez nich napadnięta i zgwałcona. Po tym jak nieotrzymywał żadnych odpowiedzi na swoje telefony, zaniepokojony Marco udał się do określonego miejsca. Kiedy chłopak przebył na miejsce, zastając grupę gwałcicieli rzucił się na nich i pobił ich, zabijając przy tym jednego z nich za pomocą noża. Po całym zajściu, Marco i Ai wrócili razem na wieżę, gdzie chłopak zaczął płakać, obwiniając się o całą sytuację. Próbował nawet popełnić samobójstwo, wbijając sobie nóż w gardło, lecz w ostatniej chwili powstrzymała go Ai, która obiecała, że ukoi jego ból. Marco zaś obiecał, że już nigdy jej nie zostawi.

Bitwa o miłość SiódmychEdytuj

Finałowa walkaEdytuj

Future Diary: ParadoxEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię jest opierane na Marsie, rzymskim bogu wojny natomiast imię jego żony jest odniesieniem do Wenus. Związek Ai i Marco jest oczywistym odniesieniem do mitologii rzymskiej, w której Wenus i Mars byli w sobie zakochani.
  • Utworem Ai i Marco jest "7th Heaven" przez Yousei Matsui i Choucho.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki