FANDOM

Informacje

John Bacchus (ジョン バックス, Jon Bakkusu w ang. wersji John Balks) jest Jedenastym i ostatnim Posiadaczem Pamiętnika Przyszłości, który okazał się być antagonistą w serii. Burmistrz Sakurami City, John Bacchus tak naprawdę jest twórcą technologii Pamiętników Przyszłości oraz zasugerował koncept Gry o Przetrwanie, Deusowi Ex Machinie. Połączył ze sobą prototypy Pamiętników Przyszłości, aby stworzyć swój własny, który nosi nazwę Obserwator.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Pamiętnik i umiejętnościEdytuj

FabułaEdytuj

HistoriaEdytuj

Bitwa o miłość SiódmychEdytuj

Królestwo JedenastegoEdytuj

Finałowa walkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwisko pochodzi od rzymskiego boga winnej latorośli Bachusa, znanego w grecji jako Dionizosa. Co ciekawe, w anime John kilka razy pił wino.
  • John nie pochodzi z Japonii. Jest także jedyną postacią w serii, której imię i nazwisko nie są japońskie oraz jedyną, której nazwa została przetłumaczona inaczej w angielskiej wersji Mirai Nikki.
  • W OVA Redial Muru Muru wspomina, że Bacchus wymyśla zawsze gry, w których ma największe szanse.
  • Jego utworem przewodnim jest Herrscher wykonany przez Yousei Teikoku. Piosenka jest w śpiewana w języku japońskim i niemieckim. Herrscher po niemiecku oznacza "władza".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki