FANDOM

Informacje

John Bacchus (ジョン バックス, Jon Bakkusu w ang. wersji John Balks) jest Jedenastym i ostatnim Posiadaczem Pamiętnika Przyszłości, który okazał się być antagonistą w serii. Burmistrz Sakurami City, John Bacchus tak naprawdę jest twórcą technologii Pamiętników Przyszłości oraz zasugerował koncept Gry o Przetrwanie, Deusowi Ex Machinie. Połączył ze sobą prototypy Pamiętników Przyszłości, aby stworzyć swój własny, który nosi nazwę Obserwator.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Pamiętnik i umiejętnościEdytuj

Bacchus posiada Pamiętnik Obserwatora, który pozwala podglądać treść innych pamiętników. Jego słabością jest to, ze nie może przewidywać działań zwykłych ludzi takich jak np. Nishijima. Pomimo tego, ten pamiętnik jest jednym z najpotężniejszych w serii.

FabułaEdytuj

HistoriaEdytuj

Bitwa o miłość SiódmychEdytuj

Królestwo JedenastegoEdytuj

Finałowa walkaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwisko pochodzi od rzymskiego boga winnej latorośli Bachusa, znanego w grecji jako Dionizosa. Co ciekawe, w anime John kilka razy pił wino.
  • John nie pochodzi z Japonii. Jest także jedyną postacią w serii, której imię i nazwisko nie są japońskie oraz jedyną, której nazwa została przetłumaczona inaczej w angielskiej wersji Mirai Nikki.
  • W OVA Redial Muru Muru wspomina, że Bacchus wymyśla zawsze gry, w których ma największe szanse.
  • Jego utworem przewodnim jest Herrscher wykonany przez Yousei Teikoku. Piosenka jest w śpiewana w języku japońskim i niemieckim. Herrscher po niemiecku oznacza "władza".