FANDOM

Informacje

Hinata Hino (日野 日向, Hino Hinata) jest córką Dzisiątego Posiadacza Pamiętnika Przyszłości, Karyuudo Tsukishimy, jedną z pierwszych przyjaciół Yukiteru w nowej szkole oraz Posiadaczką Próbnego Pamiętnika. Jej Pamiętnik nosi nazwę Pamiętnik Przyjaźni.

WyglądEdytuj

Hinata jest średniego wzrostu, opaloną dziewczyną. Ma brązowe, krótkie włosy, z dwoma dłuższymi kosmykami po bokach. Najczęściej nosi krótką, różową koszulkę, która podkreśla jej dużych rozmiatów biust oraz eksponuje brzuch. Dodatkowo, zakłada granatowe rybaczki, białe podkolanówki i brązowe kozaki. Jej charakterystycznym znakiem jest biały plaster na lewym policzku.

OsobowośćEdytuj

Hinata jest pogodną i twardą osoba lubiącą sporty. Bezwarunkowo wspiera swoich przyjaciół i nie pozwala im stoczyć się na dno. Wierzy w przyjaźń i stara się patrzeć na świat przez różowe okulary. Jej przyjaciółmi są Mao Nonosaka, Aru Akise, Ouji Kosaka i Yukiteru Amano. Próbowała również zaprzyjaźnić się z Yuno, jednakże zrezygnowała po tym, gdy zobaczyła jak niebezpieczna potrafi być.

Pamiętnik i umiejętnościEdytuj

Początkowo Hinata pożyczyła pamiętnik jej ojca, Pamiętnik Hodowcy, który jest w stanie przewidzieć ruchy psów jej ojca oraz ich celów. Z tym pamiętnikiem Hinata jest nie tylko w stanie przewidzieć przyszłość czworonogów, ale także je kontrolować psy i wydawać im różnego rodzaju komendy.

Nieco póżniej, Hinata stała się Posiadaczką Próbnego Pamiętnika Przyjaźni, który przewiduje przyszłość jej przyjaciół włączając w to Yukiteru, Aru, Mao i Kosakę. Podobnie jak w przypadku Yuno i Yuki'ego, jej Pamiętnik można połączyć z Pamiętnikiem Mao, czyli Miłosnym Pamiętnikiem Hinaty, który przewiduje przyszłość dziewczyny.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię jest nazwiązaniem do Apollo, greckiego boga słońca i proroctwa. Po przetłumaczeniu oznacza ono "słoneczne miejsce". Co ciekawe, jest to dokładne przeciwnieństwo znaczenia imienia jej ojca, które nawiązuje do Diany, rzymskiej bogini księżyca.
  • Ma inne nazwisko niż jej ojciec. Możliwe, że Hinata przejęła panieńskie nazwisko matki.
  • Piosenką przewodnią Hinaty jest Never Endautorstwa Matsui Youhei lecz wykonana przez Yuki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki