FANDOM

Azami Kirisaki (霧崎 あざみ, Kirisaki Azami) jest Trzynastą Posiadaczką Pamiętnika Przyszłości. Pojawia się jedynie w grze na PSP Future Diary: The 13th Diary Owner. Jest także główną protagonistką gry Future Diary: Grand BattleJej Pamiętnik nosi nazwę Pamiętnik Wideo.

WyglądEdytuj

Azami jest nastolatką z długimi, czarnymi włosami, które związuje w koński ogon za pomocą wstążki. Ma niebieskie oczy. Nosi żółty płaszcz przeciwdeszczowy z kapturem, a pod nim mundurek szkolny składający się z białej koszuli, niebieskiej spódnicy, czarnych skarpet i biało-różowych tenisówek. Dodatkowo, nosi też okulary.

OsobowośćEdytuj

Azami jest przedstawiona jako bardzo niemiła osoba w stosunku do innych Posiadaczy, jednakże wyjątkowo dobra dla swojej młodszej siostry, Kasumi. Pomimo swojego charakteru, dziewczyna potrafi być miła dla ludzi, włączając w to kilku Posiadaczy. Przykładem takiego zachowania był moment, kiedy zawarła przyjaźń z Yukiteru i Yuno i zgodziła się dołączyć do nich podczas Gry. Jest ekstremalnie nadopiekuńcza w stosunku do swojej siostry i traktuje ją jak swoją córkę i nie ma litości dla każdego, kto zawacha się ją skrzywdzić.

Pamiętnik i umiejętnościEdytuj

Pamiętnik Azami przybiera postać cyfrowej kamery i potrafi przewidzieć, to co dziewczyna nagra oraz sama Azami potrafi wykorzystać tą cechę Pamiętnika na swoją korzyść.

Ze względu na to, że nosi płaszcz przeciwdeszczowy, dziewczyna może z łatwością uniknąć detekcji. Dziewczyna jest także bardzo inteligentna, gdyż często jest nazywana "geniuszem".

Słabości jej Pamiętnika nie są jeszcze znane.

PrzeszłośćEdytuj

Nie wiadomo zbyt wiele na temat przeszłości Azami, jednakże jej młodsza siostra Kasumi Kirisaki, którą bardzo kochała, została hospitalizowana po zaatakowaniu jej przez Takao Hiyamę. W nieznany sposób została wybrana na Trzynastą Posiadaczkę Pamiętnika. Kiedy poznała tożsamość pozostałych Posiadaczy i odkryła, że Takao jest Trzecim, postanowiła zemścić się na nim oraz zostać bogiem, aby wyleczyć ranną Kasumi.

CiekawostkiEdytuj

  • Możliwe, że Azami została nazwana po Neptunie, rzymskim bogu wód, deszczu i chmur. Jej nazwisko (霧崎) oznacza "para","mgła" lub "spriskiwać" (np. spryskiwać wodą), czyli rzeczy powiązane z domeną Neptuna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki