FANDOM

Światy – to miejsca, w których toczy się fabuła serii. Choć, toczy się ona jedynie w Trzech światach, to tak naprawdę istnieje ich o wiele więcej.

Pierwszy światEdytuj

Jest to świat, z którego pochodzi oryginalna Yuno Gasai. Większość wydarzeń jest prawie identyczna, do tych, które miały miejsce w Drugim świecie, jednak z kilkoma, drobnymi zmianami. W tym świecie nie ma "fałszywej" Yuno, więc powinny istnieć tylko dwa ciała. Niewiadomo jednak, czy zwłoki państwa Gasai zostały kiedykolwiek odnalezione. Zwyciężczynią Gry o Przetrwanie została Yuno, po tym jak wraz z Yukiteru postanowili popełnić podwójne samobójstwo. Mieli przedawkować leki, jednakże Yuno tylko udawała, że je zażyła. Po tym jak była pewna, że Yuki jest martwy, wypluła tabletki, zdobywając tytuł bogini Czasu i Przestrzeni.

Drugi światEdytuj

To świat, w którym toczy się większa część akcji Mirai Nikki. Yuno początkowo myślała, że po zostaniu bogiem z łatwością wskrzesi Yukiteru. Jednakże, bóg może wskrzesić jedynie ciało, lecz nie duszę. Z tego względu, dziewczyna cofnęła się w czasie i stworzyła Drugi świat. Po przybyciu, natychmiast zabiła samą siebie z Drugiego świata, co wyjaśnia dlaczego w jej domu znajdowały się trzy ciała. Niedługo po tym, zostały one odkryte przez Yukiteru z Drugiego świata, co miało bardzo duży wpływ na przyszłość. Przez to powstało podejrzenie, że Yuno jest oszustką, co jest nieprawdą, gdyż zajęła jedynie miejsce samej siebie z Drugiego świata. W tym świecie, Aru Akise często ostrzego Yukiteru przed tym, aby nie ufał Yuno. Po serii dochodzeń, prowadzonych przez Masumi Nishijimę, sekret Yuno wychodzi na światło dzienne. Zwycięzcą Gry o Przetrwanie, jest Yukiteru Amano.

Trzeci światEdytuj

Świat ten, został stworzony po tym jak Muru Muru, Yuno, Yukiteru i Minene Uryuu cofnęli się w czasie, co oznacza, że wydarzenia z niego są osadzone dwa lata przed zniszczeniem świata. Ze względu na to, że w Trzecim świecie Gra o Przetrwanie nigdy nie miała miejsca, świat ten jest znacznie szczęśliwszym miejscem. W tym świecie również, wszyscy Posiadacze i ludzie, którzy są martwi w poprzednich światach, żyją i są znacznie bardziej szczęśliwsi niż przedtem, przykładowo: Marco i Ai pobrali się oraz oczekują narodzin swojego dziecka, Minene z Drugiego świata i Masumi Nishijima również się pobrali i mają razem dwójkę dzieci, które odziedziczyły boskie moce po swojej matce. John Bacchus i Kamado Ueshita, prawdopodobnie randkują ze sobą. Rodzice Yukiteru nigdy się nie rozwiedli, natomiast sam Yukiteru (z Trzeciego świata) umawia się Moe Wakabą. Yuno z tego świata również posiada szczęśliwe życie oraz przyjaciół, jednak ma wrażenie, że czegoś jej brakuje.

CiekawostkiEdytuj

  • Deus jest na tyle potężny, że wie co stało się w poprzednich światach (Deus z Trzeciego świata zna losy samych siebie z Pierwszego i Drugiego świata).
  • Gdy w tym samym miejscu znajdują się co najmniej dwie Muru Muru z dwóch, różnych światów, na ich czołach pojawiają się cyfry określające świat, z którego pochodzą.
  • Muru Muru to jedyna postać, która nie umarła w żadnym ze światów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki