FANDOM

Światy – to miejsca, w których toczy się fabuła serii. Choć toczy się ona jedynie w Trzech światach, to tak naprawdę istnieje ich o wiele więcej.

Pierwszy światEdytuj

Jest to świat z którego pochodzi oryginalna Yuno Gasai. Większość wydarzeń jest prawie identyczna do tych, które miały miejsce w Drugim świecie, jednak z kilkoma, drobnymi zmianami. W tym świecie nie ma "fałszywej" Yuno, więc powinny istnieć tylko dwa ciała. Niewiadomo jednak czy zwłoki państwa Gasai zostały kiedykolwiek odnalezione. Zwyciężczynią Gry o Przetrwanie została Yuno, po tym jak wraz z Yukiteru postanowili popełnić podwójne samobójstwo. Mieli przedawkować leki jednakże Yuno tylko udawała, że je zażyła. Po tym jak była pewna, że Yuki jest martwy, wypluła tabletki zdobywając tytuł bogini Czasu i Przestrzeni.

Drugi światEdytuj

To świat w którym toczy się większa część akcji Mirai Nikki. Yuno początkowo myślała, że po zostaniu bogiem z łatwością wskrzesi Yukiteru. Jednakże Bóg może wskrzesić jedynie ciało, lecz nie duszę. Z tego względu dziewczyna cofnęła się w czasie i stworzyła Drugi świat. Po przybyciu natychmiast zabiła samą siebie z Drugiego świata, co wyjaśnia dlaczego w jej domu znajdowały się trzy ciała. Niedługo po tym zostały one odkryte przez Yukiteru z Drugiego świata, co miało bardzo duży wpływ na przyszłość. Przez to powstało podejrzenie, że Yuno jest oszustką co jest nieprawdą, gdyż zajęła jedynie miejsce samej siebie z Drugiego świata. W tym świecie Aru Akise często ostrzega Yukiteru przed tym, aby nie ufał Yuno. Po serii dochodzeń prowadzonych przez Masumi Nishijimę, sekret Yuno wychodzi na światło dzienne. Zwycięzcą Gry o Przetrwanie jest Yukiteru Amano.

Trzeci światEdytuj

Świat ten został stworzony po tym jak Muru Muru, Yuno, Yukiteru i Minene Uryuu cofnęli się w czasie co oznacza, że wydarzenia z niego są osadzone dwa lata przed zniszczeniem świata. Ze względu na to, że w Trzecim świecie Gra o Przetrwanie nigdy nie miała miejsca, świat ten jest znacznie szczęśliwszym miejscem. W tym świecie również wszyscy Posiadacze i ludzie, którzy są martwi w poprzednich światach żyją i są znacznie bardziej szczęśliwsi niż przedtem, przykładowo: Marco i Ai pobrali się oraz oczekują narodzin swojego dziecka, Minene z Drugiego świata i Masumi Nishijima również się pobrali i mają razem dwójkę dzieci, które odziedziczyły boskie moce po swojej matce, John Bacchus i Kamado Ueshita prawdopodobnie randkują ze sobą, Rodzice Yukiteru nigdy się nie rozwiedli, natomiast sam Yukiteru (z Trzeciego świata) umawia się Moe Wakabą. Yuno z tego świata również posiada szczęśliwe życie oraz przyjaciół jednak ma wrażenie, że czegoś jej brakuje.

CiekawostkiEdytuj

  • Deus jest na tyle potężny, że wie co stało się w poprzednich światach (Deus z Trzeciego świata zna losy samych siebie z Pierwszego i Drugiego świata).
  • Gdy w tym samym miejscu znajdują się co najmniej dwie Muru Muru z dwóch różnych światów, na ich czołach pojawiają się cyfry określające świat, z którego pochodzą.
  • Muru Muru to jedyna postać, która nie umarła w żadnym ze światów.